Ми цінуємо кожного нашого клієнта, і робимо все можливе, щоб вибір товару відбувся для вас з легкістю. Саме тому наші менеджери з радістю нададуть кваліфіковану допомогу, дадуть відповіді на всі ваші запитання стосовно товару. Ми робимо все для того щоб Ви отримали якомога більше інформації про товар, його характеристики та зовнішні вигляд, нюанси у використанні і т.д.

Якщо у вас виникають будь-які додаткові запитання щодо товару, без вагань задавайте їх нашим консультантам по телефону, чи в будь-якому зручному для вас месенджері (Viber, Telegram, WatsApp) або в Instagram та Tik Tok.

Будь-який товар, що призначений для контакту з частинами людського тіла не підлягає повторному продажу. Тому більшість категорій наших товарів неможливо повернути чи обміняти після отримання. Тільки так ми можемо гарантувати всім нашим клієнтам цілковиту безпечність товарів для їх здоров'я!  

Перед відправкою всі товар з електронними компонентами ми перевіряємо на справність чи наявність браку.

У разі заводського браку можлива заміна товару. При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов'язаних з доставкою товару Покупцеві. У всіх інших випадках товар належної якості поверненню та обміну не підлягає згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

 

Якщо отриманий Вами товар має заводський брак, будь ласка повідомте нам про це протягом доби з моменту доставки вашого замовлення. Інакше ми не зможемо замінити його. Зверніть увагу, в такому випадку вам необхідно повернути товар невикористаним, в заводській упаковці, в повній комплектації, інакше ми не зможемо провести заміну.